آموزش کارآفرینی
الگوی خط‌مشی‌ کارآفرینی در نظام آموزشی کشور

ابراهیم علی آبادی؛ محمد عزیزی

دوره 2، شماره 3 ، آذر 1402، ، صفحه 68-88

https://doi.org/10.22034/eir.2023.183937

چکیده
  هدف: خط­مشی­گذاران اغلب امکان آموزش و تربیت کارآفرینی را به عنوان مکانیسم کارآمد برای افزایش فعالیت کارآفرینی در نظر می­گیرند.  این پژوهش با هدف تبیین الگوی اثربخشی خط­مشی­های کارآفرینی در نهادهای آموزشی کشور انجام شده است. روش: پژوهش کیفی حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نوع روش استفاده­شده در این پژوهش با توجه به ماهیت ...  بیشتر